گازوییل پاش بادی نووا

مدل NTS-2921
ناموجود
گازوییل پاش بادی نووا
  • گازوییل پاش بادی نووا مدل NTS-2921 با ورودی هوای 1/4 اینچ

  • گازوییل، گریس و روغن از موادی هستند که برای روان‌کاری از آن‌ها استفاده می‌شود. البته از گازوییل برای شستشوی بهتر قطعات مکانیکی هم به کار می‌رود. در بسیاری از لوازم که در اطراف ما قرار دارند، قطعات مکانیکی متحرکی چون چرخ، بلبرینگ، محور و... وجود دارد که پس از طی مدتی، به دلیل از بین رفتن مواد روان‌کننده و کثیف شدن، برای حرکت دچار مشکل می‌شوند و در حین کار صدای نامطلوبی ایجاد می‌کنند. ازجمله‌ی این وسایل می‌توان به چرخ‌خیاطی، شفت کولر، دوچرخه و بسیاری از قطعات وسایل نقلیه اشاره کرد. لازم است هرازچندگاهی، این قطعات بازبینی شوند و قسمت‌هایی که به تعمیر، شستشو و روان‌کاری نیاز دارند، موردبررسی قرار گیرند.
  • همان‌طور که گفته شد از گازوییل برای شستشوی قطعات مکانیکی استفاده می‌شود. برای تزریق یا پاشش این ماده، می‌توانید از پیستوله پاش استفاده کنید. ابزاری که به شما معرفی می‌شود، نمونه‌ای از این نوع پیستوله به شمار می‌آید. این محصول با عنوان NTS-2921 و توسط شرکت «نووا» (Nova) عرضه می‌شود. برای به‌کارگیری این ابزار باید آن را به یک پمپ باد متصل کنید. در نظر داشته باشید که حداکثر فشار کاری این محصول 150 PSI است. روی دسته‌ی این گازوییل‌پاش، یک ورودی هوا با قطر ¼ اینچ قرار دارد. این ابزار دارای یک مخزن با گنجایش 600 میلی‌لیتر است. همچنین نازل این پیستوله قابلیت تنظیم میزان پاشش را هم دارد.
  • شرکت نووا از سال 1387 فعالیت خود را در خصوص تولید و عرضه‌ی انواع ابزارهای دستی، برقی و بادی، لوازم جانبی و یراق آغاز کرد. این شرکت با هدف توسعه‌ی فعالیت خود و افزایش تنوع محصولات قصد دارد که تا درزمینه‌ی ابزار به تمام نیازهای مشتریان پاسخ دهد.
  • مشخصات فنی

    گازوییل پاش بادی نووا مدل NTS-2921 با ورودی هوای 1/4 اینچ

    مشخصات کلی

    • حجم600 میلی‌لیتر
    • نوعبادی
    • جنس بدنهفلزی
    • جنس لولهفلزی
    • سایر توضیحات- دارای ورودی هوای 1/4 اینچی- دارای نازل برنجی قابل تنظیم- حداکثر فشار کاری: 150PSI

فروشگاه اینترنتی پاورتولز

ما در فروشگاه اینترنتی پاورتولز فعالیت خود را از سال 1389 آغاز نموده ایم و سعی داریم بستری مناسب برای خرید آسان اینترنتی انواع ابزارآلات برقی و شارژی، دستی، بادی و بنزینی وسایر انواع ابزار را فراهم سازیم. در فروشگاه پاورتولز ارائه خدماتی همانند مشاوره تخصصی و ضمانت اصالت برای تمامی اقشار جامعه وجود دارد و همچنین جایگاهی برای بهتر دیده شدن انواع ابزارآلات و برندها را ایجاد کرده ایم. شما عزیزان امکان بررسی، مقایسه و خرید ابزارهای دلخواه خود همچون دریل، پیچ گوشتی، ابزارهای نجاری نظیر فرز، اره و ... ، ابزارهای ساختمانی مانند دریل بتن کن، چکش تخریب و ... ،مجموعه ابزار هایی همچون مانسمان آلمان،مجموعه ابزار های دستی پاورست، ابزارهای باغبانی، تراز لیزری، انواع قفل و ... ، را از برندهایی مانند بوش،رونیکس،ماکیتا،توسن،کرون،دیوالت و ... را در سایت پاورتولز دارید. فروشگاه پاورتولز همواره به دنبال ارائه خدمات با بالاترین کیفیت،بهترین قیمت، رشد روزافزون و پاسخگویی هر چه بیشتر به نیاز مشتریان است


 
مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×